2004-07-25 16:36:37raerae

I have a strong motivation to improve my English~!!!

Nurnberg 24/7 0:36am
仲諗住考完試會得閒到死…原來..仲忙過考個陣, 不過家陣係忙得好開心呀….死la…但仲未plan austria的行程呀…我真係有少少怕…..唉…話晒一個人去, 仲要係夜晚出發去慕尼黑先, 跟住訓機場, 跟住7點上機8點到維也納….跟住就…我諗搵了youth hostel先卦…….
算, 星期日先諗啦..我諗仲有時間, 我星期二夜晚先出發..呀….今日一早起身係忙住做手信同card比朋友們….唔…christina星期一就走了, 所以要拿拿聲做比佢先, 同埋張card, 不過有時佢一行入我間房我又要收埋先, 不過佢get到我係有野比佢啦…hahahah……
跟住大家食完飯就又shop過ping lu….hahah, 其實呢兩三日家中只會得返我地兩個, 所以呢幾日真係狂用英文….佢超開心, 因為佢話家陣get used to用英文啦…連對住自己d fd都係咁…..hahah….不過有時我都聽得累的時候, 其實間中有幾句係唔入耳ga….
我地去返昨日的地方, I mean kauhof, karstdart , 因為christina要買bag呀, 我都幫佢做了決定, 佢成日怕悶親我, 因為佢話要make sure自己係make了一個best decision喎, 是但啦, 我都冇咩特野做….都係最大目的係買karott之嘛, 今晚諗住整蘿蔔糕, 佢就整tiramisu, 買好野又返家了
整蘿蔔糕真係好煩, 其實唔難, 但係刨絲真係刨到我死, 隻手累到我死….不過都好快咁搞掂, 仲煮埋飯比christina食….跟住重要整湯圓糖水, 佢仲好奇怪點解d rice ball咁快搞掂…hahah….搵水加ginger加片糖就係啦喎….真係…f coz冇難度啦, 不過蘿蔔糕明日先有得食..hahah…因為要雪過夜….唉…..手掂得洗潔精多都hai晒…..食完湯圓仲要食佢的tiramisu, 不過好好食..hahah…..好開心呀, 佢自己都話今晚係chinese加italy night…haha, 我都真係有d開心令到佢好interest係chinese野到…..今晚仲傾了好多野…好開心佢會心事比我聽, 不過我又真係好眼訓, 唔知點解…..不過都講到12點, 明日是最得一日見到佢了..hahah..不過星期一一早都見到ge….
佢有一番話令到我係有d開心..但係…比我否決了, 佢係講得right, 但係我知佢講o個個人係咪真係咁純粹呢?我覺得…….算啦…唔諗啦, 我都決定去忘記, 講來做咩呀……
多謝christina change了stamp比我, 好靚呀, 佢比我的德國stamp….heeeeeeeee……