2005-04-22 22:32:37傻兔

13_04_05

今日返工又係好攰好攰咁…可能係…因為擒晚訓得唔好啦….傾電話又再傾到兩點~~雖然傾到兩張咭咭都爆…但…傾既對話>>過程>>>結果>>>大家都放開左…由擒晚開始……….電話聯絡都無lu~~

究竟咁樣做…係件好事定壞事….我地大家都唔會知道….唔..唔…



唔知點解呢排成日抽筋 ….好辛苦呀~~擒晚訓訓下…小腿勁抽~~~但我實在太攰啦~~根本無能力反抗…係咁抽…就係咁訓…就係咁樣~~今日就好似長短腳咁…左搖右搖…樣衰衰咁行返工..="=....super tired!!!

擒晚傾完電話已經超級肚餓~~討厭餓餓既感覺~~

早餐當然打孖上啦…(目標95磅!!)

lunch又去左表哥度食~~~咩咩牛牛意粉(="=唔喜歡食意粉)...不過味道真係唔錯~~>3<~~牛牛~~

一返埋位~~兩個壞人又走黎…強搶我既wallet黎睇….討厭呀!!!...好在我醒目…啦啦聲叫sandy幫我keep住....之後就跑去toilet避一避.....="= 避無可避…就"look"左去wingwing度…. (由點九坐到兩點半="=大把野未做呀~~個兩個壞人又懶死唔走~~好討厭討厭!!!)...最終由billy打發佢地~~yeah~~

今日好在有wingwing同billy保護住~~so lucky~~ haha~~

下午繼續努力搵埋個39隻figure既research....搵極都搵唔完既="=...無啦啦又要幫老闆娘(隔離公司)做野....見到pai係度玩3d max(自己野)....wow...好悶呀~~~research~~之後又要做preboard...勾path again...好!!我要同AI做朋友(係小wing迫我呀!!)....="=

Tea time...wingwing 好慘咁叫我叫下午茶...>_<~~好慘呀佢~~無啦啦俾account d屈....仲要拉埋sales department一齊屈>_<~慘慘!! 雖然wingwing之前話請我地食飯…但見佢咁慘…我地都借D "2"...扮唔記得!!! ~~雖然係wingwing升左職姐~~但佢地班人日日係咁屈 ….好過份呀!!!

730leave...巌係lift口見到k字壞人~~好驚呀~~係咁退後行~~>_<~~~好在小豬咁啱又去toilet...谂幫我頂住咋>_<~~~~唔~~好在我地department 有d经咁好既同事~~~但一間公司有兩個壞人已經足以衰到貼地!!!!!



**唔...放工返黎睇到亞RAY既日記...唔...感覺唔知點咁.....大家都唔知點....