2005-04-11 23:19:51初貴小姐~*

Last day了..

今日想記下GE...
今日係last day lar..
起初都冇乜特別感覺ga..
lunch..6個人食..
都好開心..Patsy~原來是感性的傢伙..
kakakaka...
lunch完..6個仲係資"信"角度影相..
估都估唔到會係果度..=.="
anyway..都是開心的!


lunch完..係課室狂影相..
影都顛左law..不過好開心..
大家都好close..好珍惜..


放學完左..
hae左陣..係咁影相..
重要的..Erika番左黎r..
同佢影左張相ja..
因為要開始傾計..佢就走左lar..><
之後就勁na..
我啦,圓圓,irene,joanne,楊寶,rio,何應,阿伯,大口,阿哲,楊志勇,gabriel,(黃燕瑜+鄭聖勵+陳黃敬珊+盧婉珊)老師一齊傾計r..
好開心r..大家都咁多野分享..我負責分"紙gun" law!!^^
真係好正law..
最後美施先黎..唱左2首歌ja!!!
+影大合照...
傾傾傾..傾到8點先肯離開課室law..
點都好la..
我會好好記住..!!


走ge時候..跟美施去拎野..
點知又俾佢暗寸了一下...><..
我唯有無奈的傻笑..
放心啦..我唔會去外國ge應該..
我會俾心機la..!


跟住成班人去食野..都好開心r...

你地真係好好!!!!



嘩..好驚喜+開心r!
鄭聖勵o係我份paper1度..
釘左張紙俾我r..
鼓勵死我law!!!!!!^_____^
勁好r..maths我唔要得個pass ga!!!!






大家都太好了..
如果再早d咁樣就仲好lar!
anyway..大家都要俾心機la..
我地間學校唔太好..
但老師就爆好law!!
同學仔..依靠神r!!!