2005-03-18 15:56:37初貴小姐~*

夠了...

好耐都冇黎呢度寫野喇..
點R大家?!掛我麼?!



最近..好忙..
連訓GE時間都少之有少..
想死..><





呢幾日..
我GE心情好大變化..
但多數..我都唔太開心..
估唔到原來我真係咁大壓力..
我居然可以一次過喊左差唔多成粒鐘..
我都服左自己..


究竟係我太執著..定係咩?!
我諗我係接受唔到..
容許我講句..damn shit..!





但我好彩有你..
好彩有你陪我..
我都唔敢想像..如果唔係你陪住我..
我會喊幾多個鐘..


都多謝圓圓..
你陪住我傾電話..
如果唔係我果時就可能已經發左顛..
係條街度喪喊..我忍得好苦..><
我只係可以話..
Rachel原來唔係真係咁堅強..



呢幾日好煩..
好多事發生..我唔知點去做..
人與人之間真係可以好絕..
我企O係中間..可以點?
一邊..我冇資格去話佢..
學套劇咁講.."我愛佢..但係我又唔愛佢.."..
另一邊..我唔知點安慰佢..我真係知佢好辛苦..
我雖然唔係佢..但我明白..
雖然我唔知點安慰佢..但希望佢知..我真係好錫佢..好鍾意佢..
兩邊搞到咁樣..大家都唔開心..
我亦都一樣..
我真係唔堅強得去邊..我諗起都想流淚...
我真係好唔開心..





係人面前..我會冇乜野..
但係呢個時候..
我都唔想咁多時間自己一個..
我唔想去諗..
喊夠了..!







我討厭香港記者!太討厭!