2005-02-09 21:48:38初貴小姐~*

新年快樂... .

o~大家新年快樂r..^v^



Rac嘈而家已經好番左好多ga na..
雖然有時仲會有D痛..仲係我忍到ga..
可以O係新年之前好番咁多..真係好r..^^






大家之前咁關心我..好感動呢...
大家係咁問候我..扶我行路..
幫我專登走去"jam"熱水..幫我拎野搬野......
真係好好r..多謝哂你地r...
銘記於心!!



今日好開心..
開心到食左好多糖..
仲飲左包lemon tea r..
na!唔凍ga!!!
唔知會唔會俾人話呢可?!?!~^^~
heeheeee...




買左隻錶..
價值不菲ga都我認為..
都要$800到..
我自己俾哂$$ ga!好叻r..
呢d咪病ge好處law..
除左清腸胃..仲可以有好多$$剩ga..

有人話好睇..又有人話麻麻地..><
不過你地點講都好la!
我都係會覺得好靚ga na!






我掛住你..掛住你...掛住你....
我要第時ge新年同你一齊過..
我要派"利是"!!!!!!!!!!
^o^..仲差幾年ja嘛..!!
大家想要我d利是就等多幾年la..
好多ga ja..kakakaaa...

< 痴痴地... >