2004-12-28 01:22:06初貴小姐~*

~~X'' mas~~

呢個Christmas..好想記低..

今年係我同佢一齊過ge第3個X'mas..
係我由細到大最珍惜..最開心geX'mas..真GA!



24號..
夜晚7點到..
圓圓黎左我屋企樓下..等埋我一齊番教會..
去到..坐..原來都冇野做GE!
崇拜要8點到先開始R..悶死..
崇拜好開心R~好正~都幾多人下..
唱christmas songs果陣..牧師好搞笑LAW!
笑到我地丫~圓圓同楊寶康係咁學佢LAW!哈哈..
9點幾10點就完LU..
我跟左佢地就入左BB房傾去邊啦..
俾佢地笑LAW!><..話我有節目又係度扮諗去邊WOR~
之後簡打俾我..我就落去等佢LU~
陪佢去食左D野..之後周圍行..搵車去Causeway Bay~
o~最後都係搭taxi..再轉mtr~
期間發生左$1事件law!d人好唔乖r~kakakaaa..
去左join Karson佢地..倒數..
之後再去飲野..咁多人圍住張咁細ge table..迫爆!
之後就再番左whampoa~
surprise r^^..我好鍾意r..!
返屋企..已經3點幾lu~..


25號..
一早起身..已經12點幾lu..
同家姐去左買x'mas gift俾子晴..
跟住成家人去9龍灣食泰國野..
好慘..睇住我家姐狂食野..
阿哥叫左d勁清淡ge野俾我食ja!
之後就番屋企..
到6點幾再同家姐出去搵簡食晚飯..
我送左樣野俾佢..佢實鍾意死la!
食左好耐r~好開心~
之後一齊番whampoa~
諗住睇戲..點知冇戲好睇..
家姐就去搵佢bf..我同簡就係whampoa hea..
我地去左傾計..同埋吹口琴..^^好浪漫r~
最後佢就送我返屋企lu~


27號..
10點幾就起左身lar~
1點幾同家姐出去搵簡..
我同簡陪家姐食lunch..
之後我地2個就去左睇沙膽大話王..
好搞笑r~好多人睇r~爆哂就濟..
睇完就去左搭火車去ma on shan~
途中去邊唔講~我地之間ge secret ma!^^
之後去左食晚飯..食日本野..
食完就去左鄭sir屋企..
我第一次去ja~佢地狂傾計..
鄭sir俾左d湯我地飲..都唔錯ga~^^
之後我地就搭車走lu~
今日好開心..搭火車ge時候好開心r~lum哂..>w<
全日都好開心啦..今日係28個月喇!!yeah~~~