2007-03-13 11:53:12雷秋麗

大呆’s words ~


(Blog --- Straight from the Heart)
ㄎㄎㄎ ... 補上一首歌 , 醬才算完整啦 ~~~


寫一個心情
寫一個過程
寫一個未來不想丟掉的現在

嗯 , 對 !!
這是我的大呆生活筆記 !!



語塞時 文字會爬滿整個腦海
我只不過是找一塊空地
借放這些不停堆疊的字串和符號

嗯 , 對 !!
這是我的大呆情緒手冊 !!



有眼淚 / 歡笑 / 失落 / 哀愁 / 疑惑
不想透過天生的語言障礙藉由分貝傳達
這裡勾勒出大呆跨不過小聰明的鴻溝

嗯 , 對 !!
這是我的大呆惦惦便利貼 !!



交換著人生的厚黑學
溫度始終無法到達沸點

心情不美麗嗎 ?
我也是 !

有點懶洋洋嗎 ?
我也是 !

有時想消失嗎 ?
我也是 !

生活很"盲"碌嗎 ?
我也是 !

高唱單身萬歲嗎 ?
ㄟ ... (我持保留意見好了 !!)
實際是 ... 很老還嫁不出去 !!




走過一個未來不想丟掉的現在
我是認真的
我是執著的









一筆一劃 , 一字一字的
All are my words !









還有還有 ...
謝謝你(妳)一直都在 !!




===================================================


聆賞區 : http://61.135.131.152/Songs/English/Male/Bryan%20Adams/(1983)%20Cuts%20Like%20A%20Knife/04.Straight%20From%20The%20Heart.mp3?wxc


Straight From The Heart / Bryan Adams


I could start dreamin' but it never ends
As long as you're gone we may as well pretend
I've been dreamin'
Straight from the heart

You say it's easy but who's to say
That we'd be able to keep it this way
But it's easier
Coming straight from the heart

OH-.Give it to me straight from the heart
Tell me we can make another start
You know I'll never go
As long as I know
It's coming straight from the heart

I'll see you on the street some other time
And all our words would just fall out of line
Cuz I'm dreamin'
straight from the heart

OH-.Give it to me straight from the heart
Tell me we can make another start
You know I'll never go
As long as I know
It's coming straight from the heart


我可以開始夢想
但夢永遠不會結束
自你離去
我們都假裝若無其事
但我一直夢見
那是發自內心深處

你說那很容易,但誰要先說出口
我們可以保持現狀
但那更加容易
因為那是發自內心

將你內心的感受交給我
告訴我,我倆可以重新開始
你曉得我絕不會離開
如同我知道的
那都是發自內心

有一天,我會在街頭看見你
我倆說的話將言不由衷
當我倆夢見
那全是發自內心

上一篇:守口如瓶

下一篇:受傷

卓依 2007-03-14 23:40:42

我也要說
謝謝妳,謝謝妳一直都在.