2004-10-11 23:42:04Rachel

monday~

今日真係勁law命!
因為我yesterday放工成班同事去左bbQ~~~^^
成4點幾先番到屋企~~~好開心~好好玩~~~
我5點先訓,不過7點幾就要起身...
咁我好趕咁番到去la,點知o個個miss sickleave左law!
頂!唔早d講law!係Carman打電話比我我先知law
o個時都已經番到school門口la...
其實今日本來諗住唔番ga la~^^ 係有keyskills先番
shit!如果唔係我就可以訓耐d,之後就直接去"玩"~
唉...打左一陣羽毛波就走左lu~


"玩"


4點幾出番去CB~搵神父陪我食野~
因為我由朝到4點幾都未食野ar~冇咩胃口@_@
之後有野搵mary幫手
再番番CB同邦邦&神父大家樂打bin爐~~~
打到8點幾就走lu~cos要幫2個死o靚仔補習
比佢地2個激死我ar!tomolo佢地就test~
希望test好d la~

today tired到爆!
^^*^^*^^*^^*^^*^^

yesterday bbQ真係好好玩~~~
希望有下次~~~

^^*^^*^^*^^*^^*^^

有時d野...係要趁後生嘗試ge~
唔通等老左先做咩..後生先有本$!