2004-09-23 00:30:55Rachel

9月23日

今日6點幾起身
一直去到5點先有得放學...
shit!本來今日放2點半ga,點知有o個d咩迎新
搞到又要遲走...超tired law!
勁cheap ge係計attendance law!

之後同左一個n個月前o係山頭火做ge女仔食野
佢已經date左我好多好多次
但係我都話唔出,今次算la...
我都知一個同自己唔係咁熟
而成日係咁想date你出街ge人都冇好野ga la
點知真係...
佢係咁tum我去佢間公司做,講到幾好幾好咁...
shit!當我傻ga咩!
以前ge我會好容易信人,好易tum
而家好難la!見到佢咁我仲唔搵藉口閃咩!
最後成功閃走~~~^_^

自從出左lai做野開始,見得太多唔同ge人
知道出面ge人實在信唔過,全部都奸ga...
根本唔知佢地究竟心裡面諗咩...?
我唔想再比人hurt!
我唔想比人呃...唔想咁容易比人tum到......
所以而家好多野我都要諗得清清楚楚先
唔想lai野.............

其實而家番school又要由頭適應新環境
都唔知who係好人,who係衰人..
算la...

我要努力study!
我唔要比人睇死!
其他野...算la@_@