2008-10-26 06:42:29仙ˇ

I remember

I Remember
演唱:郭采潔

作曲/填詞:郭采潔.陳偉

Do u know that I’m OK?
你知道我還好嗎?
are there things you wanna say?
有什麼事你要說?
thinking of u night and day...
日夜想著你…
hopping you’ll come back and stay
期望著你會回來和留下
i remember when u told me I’ll be all right
我記的你跟我說我會沒有事的
don’t worry...
不要擔心

I try and try to understand...
我會試著了解
is all this just a sad good bye?
這只是一個悲哀的再見?
thinking of u night and day...
日夜想著你…
no matter if you’ll come and stay
不管你會不會來和留下
i remember when u told me I’ll be all right
我記的你跟我說我會沒有事的
just hold me...
抱著我…

I don’t wanna close my eyes tonight
我今晚不想閉上我的眼睛
missing u make me cry
想念你到哭
your love will give me strengths to carry on
你的愛給我力量繼續
you’ll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和腦
so i don’t wanna close my eyes tonight
所以我今晚不想閉上我的眼睛
i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道這只是一個時間錯過的相配… 為什麼…喔為什麼…
miss match in time...
時間錯過的相配


I try and try to understand...
我試著去懂…
is all this just a sad good bye?
這只是一個悲哀的再見?
thinking of u night and day...
日夜想著你…
no matter if you’ll come and stay
不管你會不會來和留下
i remember when u told me I’ll be all right
我記的你跟我說我會沒有事的
just hold me...
抱著我…

I don’t wanna close my eyes tonight
我今晚不想閉上我的眼睛
missing u make me cry
想念你到哭
your love will give me strengths to carry on
你的愛給我力量繼續
you’ll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和腦
so i don’t wanna close my eyes tonight
所以我今晚不想閉上我的眼睛
i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道這只是一個時間錯過的相配… 為什麼…喔為什麼…
miss match in time...
時間錯過的相配

So i don’t wanna close my eyes tonight
所以我今晚不想閉上我的眼睛
missing u make me cry
想念你到哭
your love will give me strengths to carry on
你的愛給我力量繼續
you’ll always be my heart and mind
你永遠會是我的心和腦
so i don’t wanna close my eyes tonight
所以我今晚不想閉上我的眼睛
i know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道這只是一個時間錯過的相配… 為什麼…喔為什麼…
don’t wanna close my eyes tonight...
不想閉上我的眼睛

下一篇:Bye Bye