2007-09-24 17:33:09Hou_f

感覺什麼都不對的一天!!

今日...
個個都好迷糊禁...
一朝早..
搭到車反學..
岩岩落車就勁大雨...
超無奈...
又冇帶”姐”
係到等細雨OR等熟人....
點知越落越大LO!!
好采...
係我準備沖出去時候...
見到HACHI落車...
即刻叫住佢..
THEN佢十分好人地”姐”我反學啦...
可憐的珍珍同她妹子要淋雨...
真係有D過意不去...

THEN..
今日..
做咩都好失魂禁...
上會話堂又帶錯書WO
帶左綠色本總複習反黎....痴線架...
之後又唔睇清櫃桶其實有本聽力書WO!
搞到冇書上堂...
好采米雪看不見....
勉強過關....

之後中午測電腦又死WO!!
太過緊張啦...
又打錯行..
又交錯卷...
又唔識做...

前兩個後期冇事....整反好..
但後者好嚴重..
竟然唔識做....仲要蠢到唔識打反一半..lo反一半分先...全部DEL晒....
超蠢...
唉...呢D就叫做驕兵必敗...
都抵你死架啦..方小玉!!

仲知超傷心啦.....
算...講反尋日..^_^

尋日去左BBQ..
唔係好多人..唔係好多野食...
但岩岩好啦...都几好玩...
KEKE~
幫kane補生日...呵..唔知佢開唔開心呢..
我同linda私下準備的!!
當然要感謝小林啦...買cake!!

then走哥陣我地去左嚇人..
超弱智...
去拍人地玻璃...拍完即跑...
見到哥個野被我地嚇到彈左起身...
笑死...haha~~

最後...還是不飽地去小泉食野...

希望下次搞反個完完整整架啦...
今次其實好趕....

但都要好多謝ben哥....搞起...keke
亦好多謝所有黎ga人..
黎唔到ga都唔緊要啦...下次一定要到a!!唔係唔采你地..keke

ha!話過到再感謝hachi....haha
感謝你”姐”我反學..
感謝你把”姐”.
感謝你有反學..
感謝車你黎ga34號...
haha!
搞到你都濕身真係唔好意思啦....


聽日一定要睇清天氣報告先得!!
◈* 燊*♥ 2007-09-30 02:24:01

原來我人緣是那麼差><!!!!!!!

小玉 2007-09-28 23:48:56

ha!!hachi.我寧願唔同呢個人一樣思想.keke

hachi 2007-09-28 21:23:49

=] 原來有人同我想法一樣.

燊爺: 傻la!我又點會搵呢d咁認真ge野開玩笑呢~