2007-03-08 17:03:51橘兒﹏

黑色三月?


踏入三月,...
天气又变番冻喇..
今年三月,从年十二开始,
都未好过..
无啦啦喉咙痛,跟住发炎,发烧,感冒,病..
5号番到学校,开始咳..
跟住第二日就开始牙痛..
痛到今日,顶唔顺喇,就去睇校医,
校医话想止痛就吃芬必得喇..
于是我今日番到宿舍之后就吃左一粒芬必得..
点知吃左两个钟之后都未有咩止痛既效果,直到后来先开始有D效力..
点知再过三个钟之后,几只牙又开始痛喇,真系"你老味"啦..痛死我喇!..
唉,今日上课牙痛到我完全谂唔到野,"欧阳"仲要一节课提问我三次,真系买呢个6合彩都无甘好彩啊..

三月啊三月....你几时过啊...
今日仲要得番8度,冻到个人乜都唔想做..
还有,因为黎紧既4月底我地要考TEM-4,
所以精读,阅读,口语老师,个个都话会严格要求我地....
好多野做,好鬼烦...
又痛,简直系身心折磨!!!!!
唉........
黑色三月啊..........................................
行左甘耐好运...
..
可能..都系时候黑仔下噶喇..............
唉...................