2006-05-19 18:09:49橘兒﹏

中毒

好耐都未有过心动既感觉啦..
所以当呢一切发生既时候,真系又神奇又不可思议..
虽然我唔可以好接近你,但系我发觉,只要见到你,就算系一眼甘多,我都已经好开心..
就算你唔知我系边个,可能你亦都无甘既兴趣去知道,
不过只要同你发下短信,我都会好开心..
从第一眼系篮球场上见到你,我就不知不觉甘留意你啦..
之后,我又好蛊惑甘罗到左你既电话号码..本来剩系觉得你系一个好斯文既男仔..
点知...
中毒啦..唉..
点解你会甘完美噶..
可能我真系无自信去追求D咩..
好多人都以为我会几自信下,不过其实我对自己一D自信都无..
点解我唔可以生得高D,靓D,白D呢??
点解我唔敢行过去同你讲野呢?!??
点解我会无甘既勇气噶..其实自卑心作祟咯..

傻妹啊,我都好想肯定我自己噶,不过我真系做唔到啊!!
正如你所讲,我都好想开左个头,就唔好放弃.
但系,我宜家真系唔知点做啦..
我惊我再系甘..我会癫噶.......
其实我觉得你应该系好自信噶!
有D野过去左就过去左噶啦!梦境始终系梦境,未必会发生噶!
就算发生左,我会帮你噶,我会支持你噶!!
正如你所讲,一个理智一个傻系最好既搭配,所以..
如果以后癫到唔可以再癫既时候,大家要拉番醒大家啊..

唉...仲系想讲果句,点解你会甘完美噶!??....