2004-10-21 23:48:19chelchel

LONG WEEKEND

身邊的你們好嗎?離我遠遠的你們又過得好嗎??保重身體呀!:)

呢個星期好難捱 希望所有事會慢慢咁overcome哂
好想d幸福開心返返黎同我玩..掛住你地呀!
以前一d都唔識珍惜 所有事都take it for granted.
好.唔.識.諗

原本今日free lesson,gor係想同我傾一傾..
之後去左玩!好慘呀我 今日我係由朝早開始俾人玩"n串到夜晚..
雖然係咁~但我都好開心同你地一齊玩 heeheee
pe堂幫miss執野 黑mungmung呀手 煥然一新~
好耐未試過pe堂之後仲玩 放學仲玩..正!
玩hockey.笑死..勁多唔同的玩法!
再入去幫下space手 整左少少啦
又玩下羽毛波o個d咁 仲要播住我darling kkk呀..開心到丫
今日唔知做乜做左個個attack的目標 連個form1的細路都蝦我囉!!
(丫..lunch仲有個癲妹!!)
放學去左大快活到食呀 今次的肉醬意粉好好味ar
佢地食完勁風o係度帶起玩彈紅豆 係好玩同刺激
但我諗起之後會搞到周圍污糟要人地清潔..就冇一加入lu!XD
SAM哥又O係度飲酒喇

食完就去左反斗城散步 個機械人很嚇人!!
行完就搭車走lu
勁風真係....好值得我讚美架
我最鍾意就係佢陪我等車嘞 WAHAHAHHAA
ai 聽日人地就好啦 成日full booking 恨到我丫XD
我聽日要閉一閉關先
大家請不要打攪我 嘻嘻