2004-10-11 23:39:01chelchel

10.10

好煩呀 成日入唔到自己個新聞台
又好似成日都上唔到人地d 網
呢兩日都好累..今朝我太早起身喇-.- 7點幾囉
今日第一次聽勁風正正經經咁唱歌..ummm good
i luv 第一次this song!!!
d臭味搞到我辛苦到丫 好彩有坑渠je
竟然..有避雨 問得好...究竟我可以話同你以前係咩關係???
朋友? 應該係啦 我地又冇做d couples做既野..只係你對我,我對你的態度有點奇怪je
算啦 我都唔記得lu..
gor今日問我是非題..
仲有3分鐘自我剖白tim!..
而家諗到喇 如果有o個一百餐飯 (wtever係因為邊個而有啦)
我想段relationship係一有就有 ..係就係..
唔想好似以前咁..好模糊好confused..唔鍾意呀!!
simple "n longlasting
that"s all.......其他..一d都唔重要
我諗係咁掛..
i dunno..

今晚呀 第一次o係toilet做功課..
傻到死.. 我自己都頂自己唔順....!!!
仲要整親流血!!!
咩叫不知所措既樣..哼哼哼
自己行去搭車.......i hate xxx forever ar!