2004-09-30 21:51:42chelchel

.......!!!

今日慘!
一早返到去拎完d牌呀o個d 之後行樓梯上5樓..屈親隻腳指公囉!
真係唔痛架!係痛到好似傷到大脾咁咋嘛!成日都自殘身體..
空堂整野同傾偈 個個都行黎嗲兩句
隻腳指公搞到我好低落 好情緒化呀今日
好彩econ堂俾返少少愉快既感覺俾我 男仔唔明女仔明
之後其實大家都好期待走火警架喇
lunch之後 section e囉又做 今次我好俾心機 唔做第一個交喇
做做下就走火警 呀lai係咁要我地行慢d 因為佢地唔想做section e
落到去 7b d人好白色袍 好曬好熱
成晝同vivian玩串串connie 呀十無啦啦話我個樣低b左 咩公仔樣je!
之後上返去 繼續做 我同車人做到放學都冇走到 狂做 做埋其他功課
第一次咁concentrate 好耐冇試過 2粒幾鐘!!
then music rm 陳振rock囉 勁有beat咁intorduce space..癲哂

閃人
去管家到食again 其實真係冇忍笑架某d時刻
lur冰o個下我真係勁想絕交!!嬲死椰子!!!
今日係冇停過咁串我架....傻左呀佢!
之後兩個鬥唔出聲囉 楊立坤話我冇反應...我...!!!!
坑口之後 隔開坐 嘿..唔出聲勁唔慣wo我
then.........
跟住.......
最後呢...........就咁喇

我今日就黎痴線!!!!!!!!!!!!!!!
好hateful囉!XD