2004-09-29 10:23:38chelchel

Mid-autumn festival

今年個月亮好圓好靚呀!
個個由前一日開始就準備 唔知點解呢 年年都係成班frd過的
我覺得中秋節係一大班frd玩 今年俾我個感覺係for couples架..
可能係呀so咁愁搞到我咁諗啦XD

lunch見到你在看 佢原來返埋今日!!竟然...!太好喇以後冇人捉我痛腳了!
佢仲讚車人瘦左~ 車人lunch勁high 仲話自己cute左tim!XDDD
放學都冇得即刻走 ZENUS勁趕 唔知咩事囉 係都要搞到自己咁趕..返屋企換3 D時間都冇!傻傻地
之後落左去2樓coz 章要搵dickson..
花上完bio堂癲左
好幾次佢真係爆到我勁想的起佢飛佢過去張沛松 奈何我冇咁既能力 ._."
小丸子出現 仲拉我過一邊tim 叫我幫佢搞d BS野..冇用架 都唔知拎去做乜
hea多陣 終於走..
同椰子take mtr 係呀 我地又爭執喇
因為個小袋子...
ahhahaah到左lamtin我激嬲左佢...我點知會咁好用wo你個書包!
仲唔理我自己行...今次係我貪玩....>w<
小巴站爆多人 佢話送返我去mtr到 冇呀 之後佢好落寞咁走左....
我呆左5秒 行去小巴站等左10秒
再行返去mtr..back home 完

7-lays d人溫書唔出街 嚇死我 之後我傾左陣電話
夜晚都冇出去 成家人勁熱鬧 ..食完飯食左兩小件小冰皮
唔知做乜 睇睇下電視10點幾訓左...
中秋節囉..