2004-09-25 23:35:39chelchel

city

用左兩個幾字由順利去到9龍塘呀我 我眼訓到眼開唔到都可以行咁快
去到mtr見到呀依,仲問緊佢係咪得一個恆生銀行..呀so出現左 仲話行o係我後面好耐 我乜都見唔到!
個個都話我個樣好zzzz ai 之後等齊人 但我發現今日我副con嚴重睇唔到野 矇到咩咁 今日見到半form觀中既人 係咁俾人嗌"n嗌人 見到家樂我扮驚嚇 之後都同佢講返其實一早見到.. 被誤會係len's gf -.-"咁多人唔講係要講我囉 見到5百萬人 city個hall好靚呀!!我好想住hall..
hall先係我地入大學既推動力..heee

之後食野 食完又返返去 聽d talk 諗住可以不枉此行
聽左個business japan stuides 既
我好confused囉 仲有d人靚到丫
個痴痢筋既講野清到丫 yr 2咋嘛個樣後生到丫 頂唔順囉
係狂奔住咁離開架..屎咁!
再返去又一城
我同紫hea時間..o係冰場睇我地個idol!
笑到坐哂o係地下喇 個呀叔d動作真係一絕
佢d"釋放自己""同上帝擁抱"
仲有!佢將對腳向左右分開mou低 之後向後拗腰呢個 真係笑到癲峰狀態
仲有!佢o係冰場上面狂奔 突然加速之後狂奔囉
仲有!狂奔完坐上側邊d扶手位度 佢真係癲左 我同紫係笑到佢認得我地
我地換左3次位去避開佢既眼神!
睇左成個幾鐘 唔開心一定要去搵佢.......唔係講笑!

5點幾走lu 好累..

頭先睇左d野 卜卜卜卜咁跳 好驚...............