2009-09-06 05:20:08恩____+

gotta go my own way

Gabriella:


I gotta say what's on my mind
我要說出我心中的話

Something about us doesn't seem right these days
最近我們的關係不對勁

Life keeps getting in the way
一直有問題產生

Whenever we try
無論我們多努力

Somehow the plan is always rearranged
計劃都趕不上變化

It's so hard to say
我很難說出口

But I gotta do what's best for me
但我一定得做出對我最好的選擇

You'll be okay
你會沒事的

(Chorus:) 副歌:

I've got to move on and be who I am
我必須往前走做我自己

I just don't belong here
I hope you understand
希望你瞭解我不屬於這裡

We might find our place in this world someday
有一天或許這世上會有屬於我倆的地方

But at least for now
但至少現在

I gotta go my own way
我必須走我自己的路

Gabriella:

Don't wanna leave it all behind
我也不想放棄所要的一切

But I get my hopes up and I watch them fall every time
但每一次的希望換來的卻是失望

Another color turns to grey
多彩的生活變成灰色

And it's just too hard to watch it all slowly fade away
真的很難承受看著生活褪色

I'm leaving today Cause I gotta do what's best for me
我今天就要走因為我一定得做出對我最好的選擇

You'll be okay
你會沒事的

(Chorus:) 副歌:

I've got to move on and be who I am
我必須往前走做我自己

I just don't belong here I hope you understand
希望你瞭解我不屬於這裡

We might find our place in this world someday
有一天或許這世上會有屬於我倆的地方

But at least for now
但至少現在

I gotta go my own way
我必須走我自己的路

Troy:

What about us?
那我們怎麼辦?

What about everythingwe've been through?
那我們曾經歷的一切算什麼?

Gabriella:

What about trust?
那我對你的信任呢?

Troy:

You know I never wanted to hurt you
你知道我從不想傷害你。

Gabriella:

What about me?
那我怎麼辦?

Troy:

What am I supposed to do?
那我該怎麼辦?

Gabriella:

I gotta leave but I'll miss you
我必須走,但我會想你。

Troy:

miss you
我會想你。

上一篇:別再為他流淚