2008-05-11 12:52:07× 笨蛋A ★

愛已不在了


Na na
Na na na na na
na I miss you
miss you so bad
I don’t forget you
Oh it’s so sad I
hope you can hear me
I remember it clearly


The day you slipped
away Was the day I
found It won’t be
the same
Oh
Na na
Na na na na na
I didn’t get
around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could
see you again I know
that I can’t I hope
you can hear me Cuz
I remember it clearly


I’ve had my wake up
Won’t you wake up
I keep asking why
I can’t take it
It wasn’t fake It
happened you passed
by Now you’re gone
Now you’re gone
There you go
There you go
Somewhere I can’t
bring you back
Now you’re gone
Now you’re gone
There you go
There you go
Somewhere you’re
not coming back


Na na
Na na na na na na
I miss you



(中文翻譯)



哪哪哪我想你我真的

好想你無法忘記你悲傷

無止境的蔓延多希望 

你可以聽見我的思念昨日 

依然這樣清晰複歌那天 

你就這樣離我而去我驀然發

現日子 再也不一樣了喔 

哪哪哪我不在你的身邊親吻

你的手 跟你告別多盼望 

能再見你一面我知道 再也

見不到你多希望 你可以聽

見我的思念昨日 依然這樣清

晰複歌我已經如此清醒多希望 

你跟我一樣清醒我不停的問 

到底為什麼我無法承受這殘酷

的事實讓我們擦身而過現在 

你已經離去現在 你已經離

去你走了你走了去了一個我找

不到你的地方現在 你已經

離去你走了你走了去了一個我

找不到你的地方哪哪哪我

真的好想你

下一篇:''我愛上的''