2006-04-18 21:17:35oFe(¯(∞)¯)

18快來吧

>>>

早上""六點""的對話內容

thechocoholic 說:congrats !

[光]說:ㄆㄆ~~~謝謝你的恭喜ˇ

thechocoholic 說:I talked to my mom this morning

[光]說:我六月就放暑假了= =a

thechocoholic 說:Cool!

thechocoholic 說:are you coming to visit me

[光]說:很想ˇㄆㄆ

thechocoholic 說:you need to start practicing English

[光]說:嗯

thechocoholic 說:I told my mom everything you need to prepare for coming here if you want to be my nanny

[光]說:可是保姆不是要19

thechocoholic 說:no..18

[光]說:可是阿姨之前跟我說我差半年

thechocoholic 說:she got it wrong

[光]說:= =+

thechocoholic 說:I told her this morning

[光]說:oh

thechocoholic 說:You can come the end of this year

[光]說:這麼快

thechocoholic 說:only if you want

thechocoholic 說:after you finish your first semester of school

[光]說:oh~

[光]說:我跟老媽講講

thechocoholic 說:Yeah..

thechocoholic 說:my mom has all of the information..

[光]說:嗯

[光]說:我要去上學了

[光]說:掰掰

>>>

原來不是19而是18

我媽說看我

我跟阿姨說""有機會就不要浪費""= =a

沒意外的話ˋ大概會先讀完第一學期,然後休學

(姊姊問阿姨看我要什麼禮物,阿姨說我想去她那兒。就變成這樣了)

>>>

今天中午跟小雲到處晃

從三導晃到圖書室找憲哥(不在),在去幫曉菁老師拿東西到輔導室

後來又順便去教官室。

一進去大家都知道我上了<<<什麼怪世界ˋ

明明只跟偉文sir講的

結果得到意外的禮物ˋ就是禮拜四可以去打漆彈

人兒sir一直要我請他吃大pizza

漆彈老娘沒打過說...

真是的ˊˊˊ嘖嘖嘖

黃麗雯一直叫我要pass過這學期

oh~~~

剛剛幫老師打完講義

休息中...