2005-01-28 12:16:23人一個

唔好打高肚皮. 好易冷親嫁.

Rick 好認真咁同我講, 妳上次無返,真係妳既損失, 重要係嚴重既損失tim ar.
我 : 你都傻嫁, 我上次去個個地方, 我不知幾開心呀, 你無得去, 知都唔可以知....先至係你地既損失呀.
Rick : 咁妳去左邊呀.
我無鬼答佢, 攪笑.......

因我心知........我自己知就夠了. 因為我唔想成為一個.....無知既闊太.
真係富有既人...係唔需要經常....戴到周身珠光寶氣.
真正既黑社會大佬, 只會坐埋一邊, 但當佢出一句聲已經足以號令成班馬仔.....只有d驢呢so...扮勁至會......b lee bar la. 瓜瓜瓜.

學wyman 話齋, 我鍾意鄧萃雯.

***
尋日. 我地既3人電話, 好好笑......互串對方.
修甲王 暗戀日記
個口生係人度 既飛滋賿布
好多好多....笑死....眾人媽咪
媽咪 特別錫亞8生, 見我同8生講緊電話, 佢幫我鎖曬對面既門...做曬所有野至走.
有咩事....撻亞8生出黎, 就得嫁啦.
lee d 真係人夾人緣.....5個原本無咩關係既人, 唔係同一間公司, 但係要一齊食團年飯, 攪笑.