2005-01-28 11:04:19人一個

好內疚呀!!

有點內疚
小me大少爺, 每逢早上, 叫完我地起身, 佢實好多野講, 跟出跟入...mee mee mee 一路叫, 我同亞妹, 只可答...咩事亞....哦...乖啦.....
好多時候, 我起身會坐係張床到, 大少就會坐係我大脾, 我要幫少爺仔按摩一番, 若然他覺未夠喉, 妳就起身的話, 佢會咬我隻腳, 唔俾我去刷牙洗面.
我地成日好夜訓, 實較到最後一分鐘至起身, 所以這兩天都無時間...理佢.
好忙碌....吹頭, 帶con...但少爺仔呢...一路跟住妳..mee mee 大叫.
心裡......總覺.......好內疚, 無時間抽1分鐘, 聽聽少年心底夢.
好....明天....早起15分鐘. 為了我個寶貝仔.


**
激死我啦, 屋企部死人電腦又.......瓜機. 嗚, 整好有幾耐....唔知咩事!!