2005-01-26 11:16:25人一個

瘋狂, 真情的一晚

超級無敵開心的一個晚上
什麼原素也集於一身

有個好靚, 好有氣氛的環境
有無聊, 爆笑睇vcd時間
有美味的食物和湯, 好多好多零食, 白酒
有好真情的分享, 一人一故事. ( 充滿住關心, 互相支持 )
係個刻, 我好感到在場的人, 係好好好好既人, 係互相好愛對方....係一定肯定唔會出賣對方既友情.
最衰, 盲毛倒寫酒, 攪到張地毯都係, 都係對唔住屋主啦.
和百掛時間, 求問樽樽大師和紅色書
吹水....天南地北....蝦look...爆笑,
最後, 簡直高潮啦......打牌, 最攪笑係四條友趴係地下...打牌. 笑死.

差不多6:40離開.....返到屋企....即訓, 超眼訓
訓了1小時30分......便起身返工.
小me 成晚無見我, 勁"痴"身.....我又無時間同佢玩, 我真係衰啦.

我地三條友, 一路行一路講返尋晚YM既情況俾grace聽, 笑死佢
grace叫amanda....撇低個盲毛, 求其一架車便叫我上車先...因為個巴士站既牌我只見到, 紅白色, 咩字都睇唔到, 自己走左去唔好理我,
於是amanda 用電話播住尋找他鄉的故事的音樂, grace在旁配音, 佢話自從瑪姬食左三舖牌之後....一路就無人再見過佢, 有人話係撒拉熱窩見過佢賣緊豆腐, 後來有人話佢係紅都拉斯度賣緊魚蛋..............白痴......三條友又笑一大餐.
無鬼聊........呀.
grace 最慘完全無得訓.....佢話我地既聚會, 好型呀!!

其實, 尋晚真係好開心, 咩都可以講.
無咩秘密係唔可以講, 這種信任, 才是最可貴的.
後來, Amanda 都知這個聚會, 係為了佢的.
我無正面咁答佢呀........
我心的回憶錄, 又多左一頁....好難忘的一頁.
我雖話不多, 但.....心存感激

我好多謝亞神.....給我認識她們, 對於我來說佢地係一份好珍貴的禮物.
經過尋晚.........我好想自己可以....放開過去, 行前....
Grace....講, 最想見到我可以......既時候, 我心裡面係感動嫁, 好想好叻黎緊一日, 我可以...咩..既時候, 好開心咁同佢地分享, 我相信, 個一日佢地都會好鄧我開心, 個刻好似有人係身邊...好有動力咁呀, 正如, 我都好樂意Share 亞邊個既靚仔相呀和感受.....聽佢地傾計, 好好聽....分析得好好....

總知, 好多謝神, 好多謝城市中的三個妳.