2005-01-25 11:01:44人一個

慘遭......強暴

老爸 給我一個橙
同時他在房聽收音機
電台播緊 "未曾深愛已無情"
我食食下橙, 自己係度傻笑
因我想起傻瓜Grace的低B 讀白

今晚, 我有一個慘痛而愉快既經歷 唉! 估唔到在夜半發生.
感覺就如...將要變身......做其光禿禿的一個人
我平時都無咩秘密 , 這是唯一....但係我守唔住啦.
好邪嫁, 我前一日至同自己講如果8生呀...鄰居呀, 問我, 點好呢 ?
但我同自己講, 我一定講俾佢地聽. Fren 唔應該...唔坦白.
之前...手術人問左我好耐, 問到反面咁制, 我都唔講, 佢好奸從傾計中...發問, 然後計算答案 ( 好在我醒目 )...
但..話口未完...死仔鄰居.....就問我........呀! 天呀 !
其實唔係咩天大事...但係就係唔鍾意羅....秘密俾人知道.
好好笑...笑死我. 攪到尋晚收線後訓唔著, 要起身食傷風藥...幫助進入安眠狀態.
都要3點幾至訓著.
今日, 返工坐車, 行路..成日自己忍唔住笑左出黎呀.
好..白痴呀.
但係成晚...自己係房都笑到反肚...好少可..ym...都笑到卡卡聲.( 笑出聲 )
最後DJ出現個段...簡直...笑死
攪到小me 周圍搵...咩聲呢. 係個mon前面騰黎騰去...
其實我地兩個聽眾只是按...笑到look地個公仔, 已經想像到當時情況.
又燒雞翼, 又尋找他鄉的故事........好白痴呀...笑死

原本, 我真係同鄰居講完886...就禁過去同8生講拜拜....點知...我還來不及打個8字, 佢就接力咁問我..........心中大叫....天呀, 佢地玩野...玩接力.
重要多方會議tim, 就係咁...妖妖讓讓左好耐.......唔講唔講還需講.
其實. 8生一句...never mind Fren meh....
我已經 o 咀...........無聲出啦.
笑死.....好鬼衰嫁, 兩條友.
我絕對想像到...三條友各自係屋企, 但係有著同樣既動作, 同埋一個笑到喊的表情.

今晚....有聚會啦.
見到面要禁佢d飛滋..先. 哈哈..變態.

最衰
唔記得save d 記錄 tim... 唔開心/得閒, 羅返出黎睇都好...實笑死.
唔開心都開心番呀.

** 祈禱求神叫佢地柏金遜....唔記得先, 保守秘密呀 **