2005-01-24 13:36:08人一個

發開口夢

星期天, 下午
去左行街, 想買野.......
有d心水....但還未決定到買什麼.
順便等人覆電話.
這兩天成日諗起.....鄰居
好鄧佢辛苦....但係又知道, 要佢自己肯放手..否則, 無人可以幫到佢.
唉 !! ....好唔值得呀 !!
唔甘心....其實係同自己過唔去.

成功, 睇左兩隻VCD
好正..兩套都好好睇.
超級美少男....嘩..真係好鬼死靚仔呀...店..店到爆呀!!
最尾的一幕, 好感動........
我又諗, 若真的有個一日, 唔知到時佢地可唔可以係埋一齊呢 ?

第二套, 好感動
幾日 = 可以好深刻....可以一生一世
好多時候...我好緊張, 佢..好似帶住我既呼吸咁, 投入左呀...低B.
當要決擇的一刻
兩架車, 一前一後...女主角的手已放在開車門既位置
老公響"安".....前面架車...終於要向左轉, 而佢要放開扶手的一刻...嘩.我真係忍唔住啦....佢都知係錯..但係佢自己都唔知點解, 唔可以係埋一齊呢? ....
雖然, 佢地實際唔可以一齊, 但係佢地個心....直至死後都連繫住.....

睇完, 一套咁浪漫的戲, 我好唔浪漫咁問自己, lee 個世界邊度有咁靚, 既靚仔(超級美少男). 2. 邊度會有永恆, 一生一世的愛

原來, 我唔相信.

嘩...lee個世界更加唔會有....超級美少男 + 愛是永恆 + 鑽石
哈哈........哈哈.......
無可能.....發夢都發唔到呀.
對嗎 ?