2005-01-24 12:46:09人一個

停一停, 想一想

星期五, 六 兩日, 辦工時間

整天都是對住d曲奇, 開頭都幾好玩既.....到後期已經攰到死.
手手腳腳...好似唔再屬於自己咁.
好彩...食返d好好味既宵夜....補數
最正既都係南瓜味雪糕, 我地飽到嘔, 飽到反肚都要食.

**好彩有好多...好人來義務幫忙...多謝曬呀, 辛苦你/妳們了**

我最深刻的一幕
就係二人唱k...
第一.是他們的歌聲, 好好好好聽.
第二係朱柏謙...好型仔呀!!
一個型仔, 咁有音樂才華, 咁靚既歌聲....天啊 !!

另外, 深刻的原因係, 當譚天樂... 成日都驚住無錢... 有好多擔心, 憂慮.
到最後, 佢問, 今日幾多號 ?
朱柏謙答 : 12月31日
譚天樂 : 咁就得啦.

忽然頓醒, 好快會出糧...出路, 希望就在明天.
縱然今日條路幾難行, 慘到...要行路返工. 景況好慘.
起碼, 有人同你講一齊行路返工啦, 和明天就會有糧出
無事嫁啦...明天就會無事嫁啦.
好多時, 我地俾擔心, 憂慮...唔好既事. 遮左我地對眼, 個心.
而忘記了...出路, 和感激身邊既人.

當佢問...今日幾多號時, 就好似........
有時混亂時, 停一停, 想一想..........
俾自己....再一次,清楚自己的定位.

如果, 我地每一個人....當面對困境時.....
有人陪住自己一齊行.....
和..好簡單, 好樂天咁去面對....

咁就好啦