2007-12-15 21:19:38迷語人

no72...94days

週末星期五
一早起身
廁所無水
唔係咁攪笑呀話
跟住一直等
等左成個鐘先有水
遲左先去上堂
去到其實好似唔洗去都一樣
下午
今個週末下午無咁悶
去市立美術館睇展覽
御宅族文化
咪又係睇公仔
睇扭蛋
都吸引唔到我
有D悶
雖然係幾靚
好啦
咁我上三樓睇超現實主義啦

靚到沉一聲
三聲添呀
超靚
雖然係好眼瞓
但係好精彩
去完之後
去市林夜市
我諗緊下個星期會唔會仲去...
其實我都唔係咁鍾意去戈度
D野都唔啱食
又多人
不過近先去之嘛
順便囉
好睏

今日係媽咪生日
祝佢生日快樂
記得上年戈日好凍
我本來唔洗返工
但係阿RAY無啦啦打黎
叫我返半日
好啦
幫吓佢啦
跟住我就走左
返屋企同媽咪食飯
師父仔
好好食
炸子雞
正到死
雖然呢幾年都唔可以
但係希望以後可以同媽咪過生日啦

呢兩個月
我不斷咁懷念上年返工GE生活
聖地牙哥酒店
雖然唔係太咩
但係係戈度做都幾好玩
好掛住D煙三文魚
火腿
蛋糕
戈時朝朝早六點鐘起身
天寒地凍
好辛苦
而家諗返起都辛酸
真係不可忘記的生活
華士古 2007-12-16 00:03:06

梁豬仔...好很想上台北找你去影爽
頭先有衝動上台北搵9你
而家諗緊搏唔搏...聽日上台北走星期一堂
我好攬想返台北讀C呀...
台中好悶
聽日有延o既話hi門丁6號出口等