2005-09-23 00:37:29紫庭

生日...

告別十字頭喇...

好多人都話,過廿歲之後,就會有意無意將自己生日忘記,我唔知出年既生日會係點,不過,我都唔想咁做...

我覺得生日唔係已象徵住生日,而係可以帶出好多個msg...

1.媽咪o係廿年前既今日係幾咁辛苦咁生自己出黎,受盡十級皮肉之苦~佢為自己受左咁多苦,你自己又點對佢吖!?你感講自己係孝順佢ma?

2.生日當然會有人為你慶祝la,但係又有幾多人會真係為你咁做!?所以,幫你慶祝生日既人多寡,又可以反映出你既人緣有幾"好"!

3.其實慶祝只係化其名,人到左某一個階段,同朋友慶祝,最終真真正正既目的,都只係想聚下舊,大家傾下計!平時讀書既讀書,工作既工作,又有幾多人肯抽多d時間陪下朋友/家人,談談大家既近況lei?只有對方生日,為左比面佢,點都要約出黎食餐飯~所以,生日可以用黎維持大家既關係~

4.當然la!生日少不免會收到禮物,當你收到對方既一份禮物時,你又可以知道對方對你有幾了解,同埋平時會對你有幾留意!

5.生日,亦都意味著自己大一歲,o係依一日,你可以諗下上年既今日,同依加既自己有咩分別,你成熟左,定係一直原地踏步,甚至hea左lei?如果你由頭到尾,都諗唔起自己上年係點,oh sorry,你真係要反省下你做人既目標係d咩!


ha~~~~~~講左咁多野,唔知有幾多人知爬o係度做緊咩lai~唔緊要la!hahaa~

p.s.多謝你地既sms ar~我好開心你地居然仲記得我生日~
厚,振賢,肥英,phoebe,媽咪,三姑,鄭映,欣欣,tong tong,yiu~

仲有icq既msg:
發發,lo lok,秋姐,sam,ken sir,janet,corrine,kit yan,ying,震~

仲有n個人既電話,特別係miss tong,同佢識得太耐lar,佢對我實在太了解喇!!!!

thank you for u all!