2005-08-27 23:01:10紫庭

唔稱職主席...=.=

大家好,我係7s既唔稱職主席...

好多人都問我..."點解班會仲未有活動ar??其實唔係我唔想攪,而係無心情攪....

就快9月1日lar~事實上,我唔算極恨大學生活,所以我無用屋企人好多好多既$$黎做掛名大學生(明知他們係無!!!),我一心係想入護士學校...不過,我知自己機會o吾大,但又未真係o吾知自己得o吾得wow,所以,我早已作好最壞打算---考多次!

我o吾係o吾肯去面對自己考多一次o既事實,因為我早已決定左o甘做!但係,依加過住一d2頭唔到岸既日子,做事總是提o吾起起勁,溫書又覺得唔甘心,但又無理由盲中中o甘去等護士...有時,我真係寧靜醫院早d打比我講我知"我地唔收你lar,你出年再黎過la!"比我有個知字都好la!等等等等o既日子,真係叫人o吾好受!

希望7s o既同學仔會體諒下我依個o吾稱職o既班會主席la...o吾好成日都鬧我la~