2005-07-18 01:09:46紫庭

約會F.5好友^^

嘩嘩嘩~~~~真係好耐都無同過f.5既同學仔食飯喇!!!!
(肥英+阿儀+媽媽生+小楠+me~+阿亭)

其實約佢\地出黎既原動力,都係同我之前出事果排有關ga...

本身我無諗過自己班既同學仔會咁多人黎探我ga!就算唔探我都打電話比我黎慰問我...依個我真係好感動...因為我知我平時多口,好多會都會得罪左人唔知...其實都知會有好多人因為咁而唔鐘意我...不過步7依加好肯定既就係,7s既同學仔真係好好,依d就真係叫雪中送炭!好難得會識到d咁好既同學!

另外就係f.5,我真係完全估唔到f.5既同學仔都會黎埋,以上全部人都有黎到,個個都為我帶黎不少歡樂,令我o係醫院既不悅,一時之間變成喜悅!

當然la!仲有好多同學仔都無黎到ga!不過放心la,我地大把日子,一定有機會一齊出黎玩既~~~^^