2006-05-07 05:04:57; p Ur

` `` virus 背後

好開心.... 第1次有自己既愛人陪我過生日.....
好開心... 因為原來妳呃我話5使返工原來係要... 仲搞到遲到....
放工之後仲要飄黎太子湊我....
5記得第幾次俾妳呃完都會咁開心....
因為妳就係咁鐘意呃我... 驚喜每每都緊貼住我既忿怒...
而妳.... 不單止5會責怪我...
仲會慢慢哄我... 但係妳從來都5會話呢d係妳刻意既安排....
只會話... ’咁開5開心呀?!~’...... ’妳開心就得啦~~~’
好嬲妳....... 總係鐘意令到我咁感動.....



妳帶我去virus.... 1個以前妳會同妳既ex去既地方.....
今晚人物依舊......... 但身份... 已經5同啦...
各自有各自既另1半...... 各自有各自既新生活.....
身處0係呢度.... 好5自然...
偶然同其他人講下野玩下... 將尷尬既面容減到最低...
人大個啦... 要學習面對呢d情景... 細bebee 妳要勇敢面對喔!!!~~~
1齊玩... 1齊飲酒....
幸好有我既無g俾人笑下當係間場... 真慶幸我係1個蠢人... 呼~




偶爾都會留意她的partner... 5出聲... 好似好cool咁....
但從表情行為都睇得出.... 呢1晚我地應該變左5太受歡迎既人物....
見到她好落意氹她的partner... 我的心面只係識得浮現...
咁幼稚... 5成熟呢d詞語...
都過左去啦... <無那那好似睇通睇透咁. 傻傻的~>...
而且大+都有大+既另1半... 有咁既表現只會俾人覺得5成熟既1面...





情到濃時.... +上酒既影響... 大+都愛上同另1半分享暖暖1啖酒既感覺...
大+都好陶醉呢1刻.... 又或者係好陶醉咁要別人眼光集中0係自己身上...
炫耀既感覺好爽... 但係都要睇返場合...
若果我係g道事件來龍去脈既友人們... 呢1刻1定會取笑佢地...
無她既... 女孩總係鐘意同呷醋掛鈎.....
或者應該替她高興... 畢竟她都搵到個會為她呷醋既人....



再睇返她既xanga... 事情如我地如願....
她仲話... 看見ex 現在過得很幸福....
而她自己....... 沒有這個能力....
其實只要係相愛既.... 又會是另1回事.....
別放棄1個會為妳而孩子氣既人喔~


過後... 我地都認為今晚5應該去virus.....
不過..... 點都好.... 我地都無任何影響...
好開心妳陪我既呢1晚.... 突然間... 只係識得用幸福黎形容...
我真係好好好愛妳呀!!! bebee ~333~