2006-08-13 17:12:37D.A.A.PBtm

It doesn’t even matter

I cannot take this anymore. (我再也受不了了) Everything you say to me. (你的一字一句) Takes me one step closer to the edge. (將我一步步推向發狂的邊緣) I need a little room to breathe. (我需要一點呼吸的空間) To find myself again! (再次找回自我!) What do I do to ignore them behind me? (我該怎麼做才能忽視他們在背後投射的眼光?) Do I sit here and try to stand it? (我是否呆座於此卻打算要抵抗這一切?) Or do I try to catch them red-handed? (試著想要當場逮住他們?) I tried so hard! (我已經盡力!) There’s a place so dark you can’t see the end. (有一個地方漆黑到看不見盡頭) Put my cold feet on the floor. (冰冷的雙腳踏在地上) Remembering I’m pretending to be where I’m not anymore. (只記得偽裝自己深處在面目全非的世界裡) Hypocrisy! (偽君子!)
D.A.A.PBtm 2006-08-31 14:49:15

To感覺微笑:
你9/9就要下ㄑ拉?@@
ㄏㄚˊ~大家都要走光哩拉= =
哎...
記得回來黑^^
多聯絡唷^^
每天上班ㄉ我快掛嚕= =

感覺微笑 2006-08-20 01:19:21

9月9號要下~~嘻˙

D.A.A.PBtm 2006-08-18 14:35:35

To鳥:
真的捏齁
喜歡就好了捏齁
什麼時候下南部?

To孟老妹:
老妹你來嚕捏齁
姐很高興捏齁
真ㄉ捏齁

To米蟲:
真ㄉ捏齁
腦斯又變的更加美麗了捏齁
當然
因為這是時間跟金錢札出來的捏齁
還不變美麗腦斯就不想活了捏齁

哈哈很高興你們來幫我留言^^
很感動耶><
很想你們><
同學會你們都會去ㄇ?
順便告訴你們ㄍ好消息
就是我找到工作拉^^
板後的屈臣氏^^

想你們的好友 瀚pen