2007-01-06 13:41:27沛頤

>


24-12-2006 (Sun)

今日一早起身就入左大補~~
因為要去睇partrick受浸~~
很高興見到你信而受洗啦~~~
不過,我都係遲左到~~!!
Really sorry 約左我一齊去果班朋友~~!!
09:55分到達大補火車站~~
即刻飛的去「大埔沐恩中學」~~
去到 10:05分 ~~
一上禮堂,oh~~好彩都仲係唱緊詩歌~~
因為「新朋友」的關係~~
我仲要墳份form,先可以入去坐~~
入到去禮堂坐下時已經10:15了~~

因為「遲到」的關係~~
我見唔到我班fd~~
不過都冇咩所謂~~
因為我一向返教會的目的~~
都係想聽神的話語而不是「齊娃娃」的~
所以,對我來說,聚會期間身邊是誰其實並不重要~~
反正大家都是弟兄姊妹就ok啦~~!!
anyway,對沐恩聚會的感覺係…
好似回去了中學時代的宗教聚會咁~~
可能係因為環境(在中學禮堂舉行的崇拜)影響了我的感覺吧?
受浸主角1: Patrick
受浸主角2: Patrick女友 -->雅妍

聚會過後~~
我們一干人等一齊去了食「韓燒」lunch~~!
之後就各散東西了~~
不過就相約左今晚再出去飲野~~

本來想同阿峰lunch後去睇「聖誕頌」~~
不過去到戲院,見條龍長成咁~~~
我地都係放棄左睇戲呢個諗頭~~
回家眠一眠先~~!charge-up下,因為今晚仲有活動~~!!

六點左右~~
跟爸媽去了大圍食「聖誕大餐」~
(其實只係普通的扒餐~~~)
之後見到「大圍教會」的弟兄姊姊報緊佳音won~~!
可惜我因為之前去了旅行~~
參加不到詩歌練習,如果不是,我也會去報佳音啦~~!!

回到家,整理一下,又是時候出發去飲野了~~
yeah~~今次終於玩到「蒙羅麗莎」啦~~
haha~~~點解有人飲fruit punch 都會醉ga??!!!!

玩到成03:30先回家~~
take 完bath都已經成5點lu~~!!
要快d訓啦~~
因為認承左阿媽25/12同阿姨舅父去bbq~~!



上一篇:>

下一篇:>