2006-12-06 01:31:21沛頤

>

3-Dec-2006(Sun)

今日本來好開心~~
因為molly媽媽,tak 媽媽 & 我媽媽都返左教會~~
又俾molly媽媽讚我靚女~~
真係開心死~~

點知~~
晚上臨時「家庭會議」~~
在還未預備好的情況下~~
硬要我present~~~
仲要用d唔太好ga語氣challange我~~!
好激氣呀~~!
我個point係:-
而家唔係跟團~~
d野fix都咁死到時有咩突發野咁仲死~~!
我要prepare ga of course 係野係要for safety 多d ga la~~
有個main frame 俾你chase 到我when 會在where咁ok law~!!!
自由行就係咁ga la~~!

hard feeling -->
「家庭會議」都咁爆~~
攪好似出去同d pm 開會咁,俾人「插」,又要解話~~~
「家庭會議」ja~~駛唔駛呀~~!
一家人唔係你幫我,我幫你ga ma?!
你見到有咩問題咪provide個solution出黎啦~~!!
唔係only rise out左個problem出黎就算ga ma~!!!
仲有d語氣洗唔洗咁呀??!!!

真係點都忍唔到~~
d火爆晒出黎~~!
我都知我可能講左d過左火ga 野~~
不過你又何嘗不是呢~~!

算啦~~! 今日成家人都好火爆~~~
尤其係我~~~
從來都未試過咁~~~

「家庭會議」過後,
唔知點解~~~!
tears uncontrol~~~!
真係唔明~~!
點解冇人appreciate我prepare左ga野~~!
你睇到ga野好似好少咁,
其實每一決定都要用好多時間&心機去做好多research先決定到~~!
你唔appreciate都算啦~~!!
最激氣係人身攻擊~~~!
真係激死~~!

上一篇:>

下一篇:<<失眠>>

Agnes 2006-12-08 17:40:52

唔好咁ga....玩得開開心心la~

版主回應
冇事啦~~
只係一時的情緒~~
有心啦~~~謝謝~~~!
2006-12-21 00:43:53