2004-10-30 14:26:32沛頤

>

29-Oct-2004

今晚去左睇Aaron 演唱會,其實我近年開始不太喜歡Aaron,因為我覺得佢好扮野,加上近年D歌又麻麻地~~ 仲要唱「爆旋鉈鑼」,BUT在兒歌金曲頒獎禮上都唔多謝小朋友! 你話佢係唔係唔得呀~~~~!!!

睇完佢今次表演,唔好加我對佢的偏見,我都覺得真係一埸 good show!!
一開場就勁歌non-shop, 又唱又跳 ,仲有成廿個 dancers 一齊跳,仲跳足成個鐘,好多唔同種類的舞蹈出現,正過睇 Joint U Dancing Annual Performance!!

除左好睇,Aaron仲唱左好多舊歌,好多佢以前好好聽的歌,基本上都冇咩講野時間,都唱到成11:45pm,好抵睇呀!!一d都唔悶~~~!

P.S.1 在演唱會中,突然有一陣陣的白花油味飄過來,唔知係唔係有人睇arron睇到暈左呢~~!! haha~~~

P.S.2 我記得Aaron 第一隻大碟<<對你愛不完>>,我都有買ga!! 而家仲在家中,果時我仲係小五生ja!!HAHAHA~~~~~!
我係「過氣Aaron Fans」???!!!!

下一篇:>