2006-02-26 23:36:19bobe

家庭樂@@橫琴之行@@

橫琴<==呢個地方..其實就係中山,珠海
我本來都唔知呢個係咩地方..
連名都無listen過囉..

話說,
17/2,我放假喎..
咁啱我亞媽,亞爸都放假@@
咁我就"口痕"同佢地講:
"難得放假,不如搵d一日遊去下啦"

點知佢地走去搵左過..
什麼<<橫琴一日團>>
聽都未聽過嫁@@
仲要7點半係深圳集合個隻囉..
咁好多人都知..深圳同中山都距離好遠..
個日8點上車..成10點先落車...

之後仲要不停咁...上車落車..上車落車..
原來..個d一日團..會係咁去d購物地方..
又去埋d..乜乜乜種植場..
入到去一坐低..個d sales就係咁講..
""d乜野乜野好..什麼什麼勁..又點又點""
KEI LE 姑LO..講一大論@@@
好似讀書個時上緊堂咁囉!!!真係help me 呀+.+
佢地最勁係..連講野都未正囉..
聽得鬼咁辛苦..句句都係度估估下..
個人都唔夠訓..仲要用腦=.=

購物一輪後,又要坐車去珠海..
又一粒鐘...好呆==.==個人好呆..

到最後當然係食dinner 啦!!
因為我地呢個係食"豪"團..
所以10碟有8碟都係"豪"@@
但係本人係唔食"豪"嫁囉!!!
個lunch都已經係too bad=.=
無乜點食..連個dinner都.....OH////

之後就又上車..
一次過坐3個幾鐘返深圳~~
過關..返香港..返屋企..
個時已經係11點幾..12點啦>,<

但係無所謂啦@@
咁多年都無同family出下去..
咪當陪下佢地囉@@
佢地開心..我都好開心嫁^^