2012-12-20 16:52:13旅行者

與哀哭的人同哭

近年圍繞的議題多數係關於結婚, 由最初教會的iris,Maggie, 之後到表哥, 然後再到最估佢唔到阿捷結婚,一切都繞着這個問題,係咪應該係時侯搵番個呢? 另一方面, 同事eric 發展到現在, 真的好頂佢唔順, 佢已榮升到我最憎的鎊首, 由佢最初結婚開始已經有少少憎佢, 之後再經歷佢果d早走(整風扇, 接阿婆睇醫生呀, 出院呀, 佢自己唔舒服呀等等), 到放假(病左, 結婚週年, 籌備結婚, 考試到啦, 要溫書唔番了, 好似我唔洗考緊) 不斷都係話會遞假紙, 但最後都多數係無遞到。重有佢耐不耐入來我地間房又完全無咩目的咁吹水, 加佢平時d唔好笑既咸濕笑話, 加佢果種命令人做野, 當人下屬(同學仔同佢同group個幾月就要踏佢出組)真的名不虛全, 剛諗番起佢最開頭果時要我地幫佢排iphone, 但錢就佢收, 咩人黎架! 見幾面就俾張貼人(受害者:善施), 厚面皮到你呢。 佢這個人對我來說完全係一種折磨, 或應該叫做弱侍。我每次好攰, 唔想番工, 起唔到身, 都要強行起, 病左身體唔舒服都要番黎, 係為左番工, 這個係職責, 但點解佢可以唔番, 我有段時間諗左好耐, 佢究竟啱唔啱, 因為由阿paul果時做jim起已經開始係可以早走去做jim 這個係譚sir 俾的, 佢重叫我地休息多d, 三點三就落去休息下, 讀書考試可以請有薪假, 點解我唔去做, 係因為原則上唔合乎正常人可以做的, 還是因為個site好多野都未清, 唔應該放假。係, eric佢個site係無野做, 返工可以成日睇片, 上網, sir又坐係我地間房, 基本上譚sir見唔到佢做咩, 無壓力, 而我果度就背對住佢, 無形中好大壓力,咩都唔敢做……另一個俾我諗到原因的係蚊滋, 佢坐我隔離, 成日話休息落去唔好, 成個良心天使咁, 攪到我良心起, 咩都唔敢做。另一個原因係基督徒本份問題, 這個根本係我一直都比較困援的問題之一,其實講咁多都唔係正題, 正題係最開頭講到的蚊滋結婚!

知道這消息係19/12/2012的一次約左森哥(後期mio約埋晶晶和阿支加入))的一個飯聚, 這次聚餐中聽到蚊滋一路同娜姐講關島的事, 話邊度, 幾錢, 有時蚊滋佢重一路指證番娜姐添,, 果時我講左句: 哈哈,點睇都似佢去過關島多過你去過咁喎娜姐, 沈日我地係太子始創底層的和民食野, 共七人, 每人食左180, 果時我講番話蚊滋之前一路有買乳豬卷等等, 係咪要結婚呢, 我的出發點係吹下水, 為難下佢, 一直以為係一個不可能發生的事實。到了沈日又講起,, 哥提到話::可能係佢細妹結婚姐, 果下還覺得幾好理喎, 咁之前的迷團就可以解開了, 點知….到大家食完走出餐廳時, 我無聊地申個頭出去, 竟被我發現佢手機正顥示佢張結婚相, 果下我大叫, , 蚊滋真係去過關島! 果下的心情, 其實係出於唔信, 純綷吹水的, 雖然果時係見到有個女仔企係佢旁邊,但我都係單純的完全無諗過之前的所有朱c馬跡。到我大叫後佢公開碓認話去過時, 果下我整個人嚇呆了, 其實果一下我一路都以為得一種驚嚇的感覺, 但原來唔係, 還有其他的感覺無被表現出黎, 這些究竟係咩感覺呢? 一路上係whatapp中同娜姐mio佢地講番自己受驚的事, 同吹水, mio話同我一樣唔識形容呢, 果種感覺。但我諗佢想說的, 不是我想說的, feel not what I feel, 現在想是奮怒吧, 我想普通人也不愛一個朋友/知己 由開頭識你時握到你現在吧! 雖然唔係實質握我d咩野, 但我就是不愛被騙的感覺吧 我會想為咩原因去咁做的,可能這幾日考試壓力大加埋自己夜瞓所以先會想到這裏吧, 突然覺得佢有點陌生, 正如我果日在大家口中說的究竟重有咩係收埋唔俾我地知的。佢重有咩係握我呢?我明白, 每個人都有佢自己的秘密, …..我不禁想講, 點解你咁多年都唔話俾我知呢, 我係你心目中係咁口saw, 守唔到秘密的嗎? 我良心會話:話明秘密就係秘密吧, 為何我要理咁多呢, 人地結左婚, 係值得興祝的, 應該開心先係, 為何你又要板着臉, 好似之前咁, 要人看你、接受你的情緒呢! 但我就是不甘, 很不舒服! 良心: 我諗佢都介意你的感受和反應吧, 我想佢都知佢握左我咁耐都怕有反效果吧….. , 其實佢一向都咁好, 幫左我咁多點解重要為此而去執着呢?

近這幾個星期都一路在搜尋網打講道見證, 第一欄就會出穌永智牧師的講道, 很喜歡聽他的講道, 現在番工都會聽, 到沈日和今日都聽題目: 怎樣與人相處, 有幾點都很到點的, 講到要為哀哭的人同哭, 如果你唔能夠身處別人的感受去和別人交友傳福音, 不是一個好基督徒, 他提到我最憎的大6, 我真係完全接受唔到囉, 要叫我同佢地一齊相處, 傳福音, 我真係唔得, 但如果套用到蚊的k屎呢? 我真的唔知, 與他同喜, 還是要為佢握我咁多年而奮怒, 我真的不知道。