2012-01-01 23:11:13旅行者

2012 新目標!!!

我要趕在202年1月1日未過之前打埋這篇日記!

新一年緊係有新目標啦! 就係"改變" 或者好似今日番小組分享咁講叫排毒啦, 覺得自己係心底裏好多毒,雖要排出黎, 好多心裏的苦毒, 例如自己對錢的執着, 這個係小組肉無講的, 怕佢地問起係咩嘛~其實就係雖然慳, 但慳得黎唔好形響到其他人。又好似係地鐵d人行入車廂時慢慢黎頂x住果d, 心裏就唔知咀咒左佢幾多句了, 其實自己唔係特別趕時間, 慢少少番工又唔會遲到, 何必咁急呢? 都是出於自己的苦毒。或者對身邊的同事不滿, 無同理心等等

新一年我要忘記過去, 俾自己一個新開始, 以前的日子實在回憶反思太耐之前的野了, 一味自己後悔內疚都係無用, 同無進步, 新一年要打造一個有自己形格的人, 定位自己係點既人!關心多D身邊既朋友!

11年12月31日去左同事eric的婚禮,係尖沙咀攪的,得我同蚊滋同mio, 子睛佢因公公去世去唔到。本身佢遇左係婚禮倒數的,但因對佢都有怨念,所以早走, 去完飲宴三條友本身諗住去尖沙咀倒數, 點知一出睇到好多人逆流, 都係去第二個地方, mio 係咁講話要去奧海城, 好有陰謀! 最後我地行去旺角朗豪坊倒數, 去到剩番五分鐘都唔夠飛奔入去,點知d電梯全部都係落的, 無奈係門口倒數。無啦啦有人倒數5,4,3,2,1 咁之後就跟人歡呼, 自己就講左句: 都唔知係咪既! 咁就成為我2012講的第一句野了= =" 哈哈