2007-05-27 23:06:53旅行者

職員camp 後記

去完二日一夜的職員camp了~好開心,得着很多,亦係camp裏面大擔開放講番自己近來發生的事---自殺果d咁、自己做組長的失職等。這個camp令我回想番好多野要實踐的,對神也好、對自己也好,都未逹成!只係知道重有幾個約陏都未陏過....。今次camp大膽益街坊,去到晚上著短褲(我從未係人面前著過),回去後k芬突然對我說:我發現左一樣野,原來你隻腳.....係咁白架!你平時係唔係好小着短褲的~

個camp有好多野都想像唔到咁好:
間房異常地靚,陽光充足!
活動內容有好詳細的分析及數據!
好好味的餸菜!

成個camp最深刻的莫過於由家雯帶起,後期英傑講的果句:『我唔係喊啊,我只不過係卒眼屎渣嘛~』果刻我真係俾佢扼左添= =”

完了後,緊接的的是大球場的全球祈禱日,雖然落大雨,但成個場差不多坐到FULL左,一個二個都話唔去,之前我想去就無得去雖然遲左去要坐頂樓,但個氣氛真係好鬼正,玩埋人浪俾我拍左A_A超開心!同咁多人一齊唱、一齊做,好有合一feel~ 唯一可惜的是完左無得同團友一齊食飯好唔開心