2008-11-23 13:59:42♂\\\"安達 ~☆

艾佛森(NBA)人生格言

我會拚命地打好一場球季,就如那是我最後的一場!」
I play every game like it is my last.

「 無論如何都不要放棄。總要相信你的夢想是可以實現,而努力把目標達成。」
No matter what , just do not give up .Always believe that your dream can come ture & just keep working for what you want to achieve.

「 我不知道一個控球後衛是怎樣的,我只知道要全力爭取勝利,就算要自私。」
I do not know what a pure point guard is , I just play the game & do whatever is necessary to win even it means I have to be selfish.

「 他們不可能打倒我。若要打倒我除非就是幹掉我!」
They can not break me . The only way to break me is to kill me.

「 所有不能幹掉我的就只會令我更橫強!」
And everything that does not kill me makes me stronger.

「 我不用尊重和害怕任何人!」
I do not to respect and fear anyone.

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)