2006-01-09 23:48:43★壞﹋國中咩﹏品茶〃

★想泥〃

 無 聊 d 時 候 在 想 泥 …

 生 氣 d 時 候 在 想 泥 …

 難 過 d 時 候 在 想 泥 …

 快 樂 d 時 候 在 想 泥 …

 流 淚 d 時 候 在 想 泥 …

 生 病 d 時 候 在 想 泥 …

 讀 書 d 時 候 在 想 泥 …

 上 課 的 時 候 在 想 泥 …

 無 時 無 刻 都 在 想 泥 …

 慢 慢 d 發 現 … 

 我 d 心 , 不 在 身 ↑ …

 而 靜 靜 d , 飄 到 泥 身 旁 …

 9 這 樣 靜 靜 d … 

 抗 著 泥 … 也 會 笑 …

 雖 然 ,

 不 可 以 天 天 見 面 …

 但 只 要 聽 到 泥 d 聲 音 ,

 這 樣 … 9 夠 惹 … 

 想 泥 …

 4 我 的 習 慣 … 

 i 泥 …

 4 我 的 專 利 …

 阿 呆 泥 …

 9 4 我 d 炸 …

 我 要 大 聲 跟 泥 縮 …

  ★ 我 愛 泥 ☆

 ≧ ﹏ ≦ 羞