2008-05-14 08:37:22難過_祿

為你寫詩(有旁白)

呢一首歌我要好似佢甘做

愛情是一種怪事 我開始全身不受控制
愛情是一種本事 我開始連自己都不是

(根本真係)

為你我做了太多的傻事 第一件就是為你寫詩

(我會做一d你想既事)

為你寫詩 為你靜止 為你做不可能的事
為你我學會彈琴寫詞 為你失去理智

(同佢一樣失去理智=.=....既我同傻既無咩分別)

為你寫詩 為你靜止 為你做不可能的事
為你彈奏所有情歌的句子 我忘了說 最美的是你的名字

(你個名係我生命裡面係最棒...不過我個名係最衰...福祿x...polo/.)

愛情是一種怪事 你的笑容是唯一宗旨
愛情是一種本事 我在你心裡什麼位子

(我既位子係你生命...宜家可以話少到無...不過我會努力)

為你我做了太多的傻事 第一件就是為你寫詩

(同上=w=)

為你寫詩 為你靜止 為你做不可能的事
為你我學會彈琴寫詞 為你失去理智

(同上=w=)

為你寫詩 為你靜止 為你做不可能的事
為你彈奏所有情歌的句子 我忘了說 最美的是你的名字

(同上=w=..甘多歌詞一樣)

為你寫詩 為你靜止 為你做不可能的事
為你 我學會彈琴寫詞 為你失去理智

(幹...同上=w=..)

為你寫詩 為你靜止 為你做不可能的事
為你彈奏所有情歌的句子 我忘了說 最美的是你的名字

我什麼都能忘記 但唯一不忘是你的名字
我什麼都能忘記 但唯一不忘是你的樣子
我什麼都能忘記 但唯一不忘是你的名字
我什麼都能忘記 但唯一不忘是你的樣子

我相信我會做到你同我講既野...

我會比到真正既拍拖既感覺比你

我會完成到你8成既希望...

我五會只係得msg...

我會接你放學

我會界紹我既最好朋友比你識...

我會界紹like 非輪海既朋友比你識

我會成會陪你...不過你五好覺得煩=)

我會做一個用身體來守成諾

我會識你最熟既朋友...(有咩事叫佢地幫拖)

我真係做到嫁...

我好有信心...我差你未比機會我...







我都好想..你會再比我一次好好既機會