2008-04-29 13:32:20難過_祿

係公司喊=.=

要講就要講係上次lu

果日係係我病既日了...

我病到7788...

果日我好火...

我同一個客嘈...佢下下都要吊我...

一開始我好好聲氣同佢講..

不過佢一d都五專重我...

佢有一個家姐...

佢家姐比較好人...所以我聽佢講...

不過佢一句頂過呢...

我玩定佢玩...

佢家姐無言...

我好火一野關左機門...走左去...

佢跟住我...之後佢叫我叫上c來

我叫左la...之後佢同我上c講叫我道歉...

因為我無禮貌= =

我一句話我五會道...

之後佢port左我...

我之前係同妳嘈過~...

我真係忍五到...喊左出來...

係好多人面前...好灰...

不過好多朋友叫我五好理佢...

朋友同我講你之前都五因為呢d事喊...但係點解會...

佢地問我咩事...我一句都無答...

之後就放飯我喊住食燒尾=.=

水中燒尾飯一d都五好食...想吐