2008-04-29 09:11:23難過_祿

一個無可能做既事...

一開始我就做錯...
一開始我應該原諒你...
一開始我五應該到今時今日先要你原諒我~

我會買一隻界子等你...
就算幾長..就算幾奈我都會等你...
你五係香港我都要等你...
就算你五再鐘意我...
我都會等你鐘意返我...

我一直都五識愛護你...
成日只係比到痛苦你...
你一次一次既喊我無理會你...

對五住~

我真係一個無用既人...
一個成日用死來令你返轉頭...
我覺得自己好卑鄙...
到你問我身體點...
我真係五想講...
我五想因為我病...
你可憐我...

重有成日都只係識呆...
等今次你既痛苦我今次要慢慢try下...

我真係好想留返你比我既相..
我真係五可以無左你...
我真真真係好鐘意你...
我覺得人人都會有問題...
不過係我太幼稚
咩都五改
令你辛苦...
我其實五同左好多...
我有好多野都無甘細路...
我好多野都無甘easy發脾氣

其實果一日五應成你同你一齊..
係因為你喊得太多...
我五想見到你喊...
我個心真係好痛...
我果時好想係返一齊但係...
我一次一次既卑鄙...我真係無見你

到我想要返你時間就失去左...

我見到既係空白既你...

我都覺得好開心...因為你五會再為我喊

其實你開心過落去...我只係係你身邊...就可以...

我見到你既身影

我就會安落...

就算你五會同我起返一齊...

我都要你開心過落去...

我五會想再同其他人拍拖...


P.S我好相信你會係我...老婆
希望我地會再見...
希望你會比我愛返你...
我五能夠一個月忘記你...
有可能係永遠都五會忘記你...