2017-06-04 12:04:18玉封禪

I Still Believe





部落格專用相簿








You look in my eyes 
你看著我的眼睛 
And I get emotional inside 
使我心海蕩漾 
I know it's crazy 
我曉得這有點瘋狂 
But you still can touch my heart 
但你仍能撩動我的心 
And after all this time 
經過這一切 
You think that I, I wouldn't feel the same 
你認為我不會有相同的感覺 
But time melted to nothing 
但時間融化無蹤 
And nothing has changed 
一切都沒有改變 

I still believe 
我依然相信 
Someday you and me will find ourselves in love again 
有一天你我仍會發現彼此相愛 

I had a dream 
我有一個夢 
Someday you and me will find ourselves in love again 
有一天你我仍會發現彼此相愛 

Each day of my life 
在我生命的每一天 
I'm filled with all the joy I could find 
都充滿了我發現的喜悅 
You know that I am not the desperate type 
你知道我不是「亡命之徒」那一型的 
If there's one spark of hope left in my grasp 
如果我手中還有一點希望的火花 
I'll hold it with both hands 
我會用雙手握住它 
It's worth the risk of burning to have a second chance 
那值得冒焚燒的危險,為了第二個機會 

No, no, no, no, no, no, I need you, baby 
我需要你,寶貝 
I still believe that we can be together 
我依然相信我倆會在一起 
If we believe that true love never has to end 
如果我倆相信真愛永不結束 
Then we must know that we will love again 
那麼,我們得明白我倆會再次相愛 



上一篇:你不愛我

下一篇:魚仔