2016-04-19 22:19:32玉封禪

Try Everything






部落格專用相簿










I messed up tonight
我今晚又搞砸了
I lost another fight
我又打輸了另一場仗
I still mess up but I’ll just start again
我仍然會把事情搞砸但我會重頭再努力一次
I keep falling down
雖然我一直跌倒
I keep on hitting the ground
一直摔倒在地
I always get up now to see what’s next
但我現在總是會再次爬起來迎接下一個挑戰
Birds don’t just fly
鳥兒不是一開始就會飛翔
They fall down and get up
他們也是不斷的墜落又再次奮力振翅飛翔
Nobody learns without 
getting it wrong
沒有人可以不經歷錯誤與失敗,還真正學習到東西的

Chorus*

I won’t 
give up, no I won’t give in
我不會放棄,不,我不會屈服
Till I reach the end
我會堅持到底直到抵達終點
And then I’ll start again
然後我就會再次的重新開始
No I won’t leave
不,我不會逃跑離開
I wanna try everything
我想要嘗試一切
I wanna try even though I could fail
雖然我可能會失敗但是我仍想要試試看
I won’t give up, no I won’t give in
我不會放棄,不,我不會屈服
Till I reach the end
我會堅持到底直到抵達終點
And then I’ll start again
然後我就會再次的重新開始
No I won’t leave
不,我不會逃跑離開
I wanna try everything
我想要嘗試所有的一切
I wanna try even though I could fail
雖然我可能會失敗但是我仍想要試試看

Oh oh oh oh
Try everything
每樣事物都試試看吧
Oh oh oh oh
Try everything
每樣事物都試試看吧
Oh oh oh oh
Try everything
每樣事物都試試看吧
Oh oh oh oh

Look how far you’ve come
看看你現在已經走了多遠的路了
You filled your heart with love
你讓自己的心中充滿了愛
Baby you’ve done enough take a deep breath
親愛的,你已經做得夠多了,現在深深吸一口氣吧
Don’t 
beat yourself up
別太苛責自己
Don’t need to run so fast
沒有必要一直全力衝刺
Sometimes we come last but we did our best
有時雖我們是最後一名,但是我們盡了全力就好了

Chorus *

I’ll keep on making those new mistakes
我會持續的犯下那些新的錯誤
I’ll keep on making them every day
我每天都會如此犯下
Those new mistakes
那些新的錯誤

Oh oh oh oh
Try everything
每樣事物都試試看吧
Oh oh oh oh
Try everything
每樣事物都試試看吧
Oh oh oh oh
Try everything
每樣事物都試試看吧
Oh oh oh oh

Try everything…
試著嘗試看看所有的一切吧

 

上一篇:癡情的男子漢

下一篇:是我不夠好