2015-03-28 11:19:16玉封禪

outside




部落格專用相簿


outside






Look at what you’ve done
看看你所做的事
Stand still, fallin’ away from me
原地止步,從我的身邊遠去
When it takes so long
如此漫長的折磨
Fire’s out, what do you want to be?
時間已逝,你到底想要做什麼?


I’m holdin’ on
我仍在堅持著
Myself was never enough for me
對我而言,我還不夠愛自己
Gotta be so strong
還需要更加堅強
There’s a power in what you do
而你所做的每一件事都成為我的動力
Now, every other day I’ll be watching you
現在,我將會持續反覆關注著你


Oh, oh
Show you what it feels like
讓你感受那種感覺
Now I’m on the outside
現在的我已經在另一頭
Oh oh
We did everything right, now I’m on the outside
我們其實誰都沒錯,但現在我已經跨出去了
Oh oh
Show you what it feels like
你感受到我的心情了嗎
Now I’m on the outside
現在的我已經在另一頭
Oh oh
We did everything right, now I’m on the outside
我們其實誰都沒錯,但現在我已經跨出去了


Though you give me no reason
即使你連一個理由都沒給我
For me to stay close to you
一個親近你的理由
Tell me what lovers do
告訴我戀人會怎麼做呢
How are we still breathing?
為何我們還能在這種情況下依存?
It’s never for us to choose
其實我們從沒都沒有選擇權
I’ll be the strength in you
而我將會抵抗你


Oh, oh
Show you what it feels like
讓你感受那種感覺
Now I’m on the outside
現在的我已經在另一頭
Oh oh
We did everything right, now I’m on the outside
我們其實誰都沒錯,但現在我已經跨出去了
Oh oh
Show you what it feels like
你感受到我的心情了嗎
Now I’m on the outside
現在的我已經在另一頭
Oh oh
We did everything right, now I’m on the outside
我們其實誰都沒錯,但現在我已經跨出去了



上一篇:Love Me Like You Do

下一篇:再見陌生人