2014-09-24 18:09:22玉封禪

maps




部落格專用相簿


maps




歌詞:
I miss the taste of a sweeter life
我懷念 過去如膠似漆的生活
I miss the conversation
我懷念  彼此還有交流還有溝通 
I'm searching for a song tonight
我正在為今晚找首好歌
I'm changing all of the stations
把過去聽的電台全部淘汰
 
 
I like to think that we had it all
我喜歡細細品味我們美好的時光
We drew a map to a better place
為了更好的未來 我們齊心建構了藍圖 
But on that road I took a fall
但在幸福的路上 我摔了個跤
Oh baby why did you run away
噢寶貝 你為何跑開了
 
 
I was there for you in your darkest times
你最黑暗的時刻 我就在那而守候
I was there for you in your darkest nights
你最低潮的夜晚 我就在那而等待
 
 
But I wonder where were you
我好想知道你到底在哪  
when I was at my worst down on my knees
在我人生最難熬 最脆弱的時候你在何處
And you said you had my back 
你說你全心支持我 扶持我
so I wonder where were you
所以我真好奇你到底在哪
When all the roads you took came back to me
你踏的每一條路 都通到我的人生
So I'm following the map that leads to you
所以下張地圖換我來走向你
 
 
The map that leads to you
那張地圖 引領我接近你
Ain't nothing I can do
我別無選擇
The map that leads to you following following following to you
那張地圖 引領我接近你 跟隨你 跟隨你
The map that leads to you
那張地圖 引領我走向你
Ain't nothing I can do
我別無選擇
The map that leads to you following following following
那張地圖 引領我接近你 跟隨你 跟隨你
 
 
I hear your voice in my sleep at night
連在睡夢中都聽見你的聲音
Hard to resist temptation
要抵抗你的誘惑是如此難
Cause something strange has come over me
一股怪異的思緒突然竄入心頭
And now I can't get over you
看來我還是走不出你的陰影
No I just can't get over you
不 我現在還是走不出來
 
 

I was there for you in your darkest times
你最黑暗的時刻 我就在那而守候
I was there for you in your darkest nights
你最低潮的夜晚 我就在那而等待

 


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



我們之間   如妳所希望見到的距離
反正回不去當初相識的感覺

而桌上那本翻閱不完的心事
不過又是隨手增添了幾頁

會在意嗎?




上一篇:不解釋親吻

下一篇:我好想妳

新聞台Blog小天使 2014-09-26 13:09:25

親愛的台長︰
  恭喜您!此篇文章圖片極為優質,獲選為本日熱門圖片,將會出現在新聞台首頁熱門圖片區塊輪播。請您繼續保持每日撰寫文章的好習慣,期待您提供讀者更多精采的圖片,加油!