2005-11-28 18:21:28紙皮

祈求沿途未變心 .. 請給我護蔭 ""

琴晚燒野食 .. ^^v” 好好味牙 .. 不過我塊面就黎爛哂喇 .. 唉 .. ==""
唔 .. 今日返學 .. 都幾開心啦 .. 西屎測驗唔識 .. 數學更加唔識 .. 唉 ..
2堂英文去左影野囉 .. 唔唔 .. 同ee係咁狂笑 .. 真係唔知想點 .. 哈哈 ,,
搞到成組人都唔合格囉 .. 仆你個街 .. 唔緊要啦 .. LUNCH 去左食M記 .. =]
見到阿陞 >v<”好耐都無見過佢喇 .. 哈 .. 男人左勁多牙 .. 生哂蘇咁 ..
之後入M記搵老公 .. 換左架車車比我也 .. 我草齊哂喇 .. 好開心好開心 ..
跟住就去左夾糖糖食 .. 返到去傾下計咁啦 .. 普通話MS無返囉 .. 妖妖妖 ..
搞到個仆街sir黎代堂 .. 咩出去講野 ..屌 .. 真係好撚煩 .. 仆你個街 ..
又問洗唔洗比個咪我 .. 咪你老板咩 .. 好撚憎普通話牙 !! 我唔信搞你唔掂 ..
我一定要考好普通話..叫人教下我先得 ..放學等283等到出哂汗水囉唔該..
真係頂你個肺 .. 濕哂 .. 出到沙田 .. 叫左老公走 .. 佢係度 .. 我買唔到 ..
搵得勁辛苦 =="" 簡黎簡去都唔知簡咩 .. 最後就買左果個 .. 希望你鍾意啦 ..
行到成差唔多6點先返屋企 .. 嗯 .. 返到去換3 .. 開電腦 .. 玩icq ..





                嘻 =] 就黎1年喇 .. 希望會開心啦 ..